Inte så bra natt.

Tjohoj.

Det här inlägget kommer inte att vara det bästa och trevligaste jag gör.
Inatt Hände nämligen något väldigt obehagligt.
När jag skulle gå och lägga mig så hade jag jättesvårt att sova. 
Jag märkte att jag hade mer pengar på min bank en vad jag hade trott, så jag var väldigt glad och uppspelt.
Nu har jag råd att lägga mer pengar på mina vänner också.
Sen började jag att drömma undliga drömmar, jag visste inte ifall jag drömde eller var vaken.
Men jag började drömma om skor och hur illamånade dom gjorde mig.
Sen vaknade jag upp och märkte hur illamånade jag faktiskt var på riktigt!
Jag hade jättesvårt att sova sen efter det, och sprang på toaletten hela tiden.
Klockan 06:00 på morgonen vakande jag då mådde jag som värst och spydde ut all min mat får gårdagen!
Jag skulle egentligen till mitt jobb idag men jag var tvungen att sjukskriva mig.
Fy fy fy.
Nu mår jag bra därimot och har ätigt många mackor med te.
Jag hoppas verkligen att det här bara var någonting tillfälligt och att jag inte har drabbats av kräksjukan.
Det hade vekligen varit den värsta katastrofen nu, men tanke på att Hanami dagen börjar närma sig.
Hanami dagen är en tradition í Japan som man firar för att våren har kommit.
Det är då alla sakura(körsbärsblommor) slår ut det är verkligen så himla vackert! 
Då sätter sig nästan alla ned på en blå filt under träden har picknick, dricker, dansar och tittar på när folk uppträder på gatorna.
Skulle vara så himla kul att uppleva det själv någon dag.
Jag och mina vänner ska ha våran lilla Hanami dag i kungsträdgården där sakuraträden blommar nu i maj.
Vi ska gå dit lite tidigare, den 30 April, jag ska som överraskning baka söta rosa cupecakes till alla mina vänner.
Några av mina vänner och jag firar Hanami nästan varje år. Det har blivit som en tradition för oss.
Förresten sök på Hanami på google så får ni se fler och vackare bilder på Sakuraträden.



Ha en skön kväll och en god middag till er alla som inte ätigt den än.
//Pi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0