Me is new in blogg ._.

Jaha ska jag börja jag också?
Detta känns läskigt, men samtidigt som att det kan bli fruktansvärt kul.
Men hur ska man börja? 
Hej? ._.
Jag tänkte blogga om lite allt möjligt, men de känns så knasigt och säga precis allt jag tänkte skriva om så här nu med samma.
För de blir nog aldrig riktigt som man tänkt sig att det skulle bli i slutändan i alla fall, men det kan ändå bli bra.
Nej, men gud vad läskigt det känns att sitta och kunna skriva exakt vad man vill så precis vem som helst kan se de.
Varför bloggar du då?
Jo för att jag ändå vill.
Men ja det här är då mitt första inlägg på min blogg och det känns jättekonstigt.
Men jag är i alla fall en 20 årig vanlig tjej, som lever just nu ett helt vanligt liv med min familj "vi kan iofs vara lite knäppa, men vilka är inte det?".
Jag praktiserar just nu på barnens hus, längtar till ett riktigt jobb, egen lägenhet och att kunna få resa tillsammans med min pojkvän.
Har ganska långtråkig vardag ibland, och väldigt rörigt hemma i mitt rum, just nu känner jag mig lite kraslig och hoppas verkligen att jag inte blir sjuk.
Vill på nått sätt kunna lysa upp den tråkiga vardagsstämingen genom min blogg, där jag kan spara, lägga in och skriva om roliga och söta saker, både som jag varit med om och om random saker. Men också skriva om mina tankar och funderingar.  
Jag hoppas att den kan ge glädje till andra.


Kram
//Pi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0