Overloaded

Det var bara så jobbigt på jobbet idag. Mitt huvud kändes allderles varmt och dunkade lite, jag ville syp på alla skrikade ungar och jobbiga mamma och pappor som bara var ivägen för mig och ställde en massa konstiga frågor hela tiden. Sen hade dom vocie på radion som gjorde det ännu jobbigare för huvudet.
Jag är lite överkänslig för för mycket buller och stakt ljus och kan lätt må dåligt utav det.
Dessutom var det nog extra lätt för mig idag att bli lite små tvär med tanke på det underbart varma och vackra vädert.
Jag bar tunga luft upp och ned för stegen hela tiden, ändrade om i hyllorna, jag fick saker på mig, gjorde illa mig och råkade gå in i saker. Jag tror det var på grund av att huvudet inte riktigt ville fungera idag.
Jag brukar alltid vara snäll och trevlig mot alla kunder, var det idag också. Men jag orkade inte överanstänga mig.
Och jag sa faktiskt till många gånger med hög röst idag "Ursäka mig" så att mammaor och pappor kunde låta mig passera fram. *Stolt* För dom går verkligen i snigelfart många gånger. Annars så brukar jag bara stå och vänta, det kändes så skönt att säga till dem.
Men dom verkade bli lite snopna och förolämpade när jag sa till. xD
Men Vad? Det är väll min rätt att kunna passera förbi utan att dom ska tycka att jag är någon idiot.
För grejen är den att om jag försöker använda min snälla röst till dom, så flyttar dom inte på sig.
Men jag försökte säga "ursäkta mig" högt på ett snällt sätt såklart.
Nä men usch, det här var ingen vidare dag.
Har rivsår från dagen..
Och jag saknar min pojkvän. ;_; 
Tur att min dag på jobbet är över och att jag har en hel helg att se fram imot.
Snart är det mat och efter maten så ska jag gör cupcakes! ♥


Haha kände mig lite som charlie våran katt ser ut på bilden.

Vad ska ni göra nu i helgen?

//Pi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0