Dagdrömmer ~

Hej på er.

Just nu sitter jag bara och tänker på massor av saker.
Jag drömmer om ett riktigt jobb...
Men jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med.
Jag längtar hemifrån och att kunna bo i en egen lägenhet eller hus tillsammans med min pojkvän.
Oh, jag blev så glad när han berättade för mig att han hade samma stil som jag på inreding.
Han vill ha väldigt mycket vit och ljust i sin lägenhet, precis som jag, mycket glas och ljus, precis som jag, och en stor fin prinsseshimmelsäng med massor av kuddar, PRECIS SOM JAG! ♥
Både han och jag verkar älska shabby chic stilen. 
Han har berättat för mig hur han inte alls tyckte om hur hans andra tjejer bestämde förut hur deras inreding skulle se ut.
Han bara "dom ville ha brunt och tråkigt" :D.
Vi har många olika gemensamma  intressen han och jag och tycker väldigt lika.
Det är otroligt bra.
Sen har jag också lärt mig ända sedan jag var liten att man inte får någonting gratis här i livit och att man måste kämpa lite för att få något tillbaka.
Jag håller därför just nu på att sparar ihop till en resa till Japan tillsammans med min pojkvän och en ny docka.
Det kommer att ta ett bra tag men det är det ju självklart värt.
Lilla jag som bara får praktiklön får verkligen prioretera mina pengar ifall jag ska spara.
Just nu sparar jag 800:- för resan i mån, och 600:- för dockan. 

Förrsten så måste jag fråga en sak, jag vill veta vad ni tycker.
Om ett gammalt ex kommer för att hälsa på sina vänner och så är jag där, vi står mittemot varndra så vi ser varndra.
Om inte han säger hej utan ignorerar måste jag då säga hej till honom?.
Detta hände mig ganska nyligen och jag hade verkligen ingen lust att hälsa på honom och gjorde det inte heller.
Han har gjort mig så illa i hela 3 år och är den mest patetiska varelsen som finns på denna jord.
Jag får bara äckelkänslor när jag ser honom.
Jag tänker själv, varför ska jag säga hej åt den idioten.
Men min mamma tyckte att det var jag som var barnslig och tyckte att jag borde ha sagt hej för att visa att jag blivit mogen.
Men jag vill inte visa honom någonting, jag vill inte ens veta av honom.
Men vad tycker ni, borde jag sagt hej? Eller tycker ni som mig eller har andra åsikter?
Nu har jag nog inge mer att skriva.

Shabby chic en drömmade romantisk stil, jag bara älskar!



Dockan jag sparar till, finns på dollmore.com


Sov gott och dröm inga mardrömmar :3

//Pi

Kommentarer
Postat av: ålly.

SV: Man tackar! :D

Min valborg blev rätt dålig då jag var tvungen att träffa personer som jag absolut inte ville, och så hade jag planerat lite mysiga saker med folk men så blev det inte. Men jag överlevde iallafall, och nu känns det bra.



Låter spännande med Japanresan! Och det är alltid roligt när man sparar till någonting speciellt, låt det ta den tid det tar - en vacker dag så har ni tillräckligt med pengar för att resa dit! :D

Om jag var du så skulle jag faktiskt inte sagt hej. Jag är väldigt "långsint" av mig och har man gjort någonting illa mot mig eller betett sig på ett dåligt sätt så är jag inte den som direkt glömmer och förlåter. Så jag tycker att du gör helt rätt i att inte säga hej till honom, särskilt i och med att han inte sa någonting till dig. :)

Kram!

2011-05-03 @ 17:36:02
URL: http://wonderwallen.blogg.se/
Postat av: Biz

Är det den killen jag tror att det är? Nä, du behöver inte hälsa om du inte vill :3 <3

2011-05-11 @ 18:35:49
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0