Komma ut från sin hylla ^^

Först och främest är jag ledsen för att jag varit så inaktiv, dem senaste dagarna har jag bara varit så trött.
Det har inte hänt särskillt mycket här hos mig.
Min pojkvän kommer hem från Japan om bara två dagar nu! WIHOO ♥
Ser verkligen fram imot att få kunna hålla om honom igen.
En annan sak som har hänt för mig dem senaste två veckorna är att jag fått tillbaka mitt stora dockintresse.
Men dockor är dyrt och tillbehören till dockorna är också tyvärr superdyrt.
Jag vill införskaffa mig en symasikn där jag kan kunna sy upp dockkläder och så vill ha fina tyger till det.
Jag vill ha ett stort vackert vitt glasskåp där mina dockor ska kunna sitta.
Mitt intresse dök nog snabbt upp igen efter jag var på ett otroligt mysigt dockmöte här i hagaparken som förövrigt är en otroligt vacker stor park.
Men att få träffa alla underbara människor, de var det bästa.
Det här var dessutom mitt första dockmöte jag varit på.
Ser fram imot mycket mer av de.
Här kommer några bilder från dagen där Yoshimi min docka blev fotad.
Jag hoppas ni gillar dem.















Nu ska jag gå och lägga mig, sov så sött ♥

//Pi

Kommentarer
Postat av: Biz

Åh vad vackra bilder _ Älskar din docka, vill också ha en!!!

2011-05-15 @ 11:59:38
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv. Biz- Aww tack Bea ^^

Du får ta och spara ihop till en sån liten söt sak du ocks, vore underbart vi vi både hade en ♥

2011-05-15 @ 14:18:35
Postat av: ålly.

Riktigt fina bilder måste jag säga, du har talang för det där med att fota fina bilder på dockor :)

2011-05-16 @ 16:41:50
URL: http://wonderwallen.blogg.se/
Postat av: beciell

Sommarens trendigaste Converse till salu i storlek 37! Unika med sina USA-ränder.. Superpris: 500 kronor!! Passa på, skitsnyggt till jeansshortsen i sommar tex.. http://beciell.blogg.se/2011/may/saljes-unika-converse-usa-stars-and-stripes.html

2011-05-16 @ 16:53:25
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej har du en bra dag?:)

Tänkte bara tipsa dig om en del tävlingar jag har!



- Vinn ett par tofflor du kan värma i micron som håller värmen i 2 timmar!



- Vinn en valfri vara, ex badmode, plånbok,väska,smycken,jacka,skor osv av märken som converse, ed hardy, chanel och mkt mer!



- Vinn ett valfritt löshår av äkta hår!



Om du är nyfiken på någon tävling kan du klicka in dig på "tävlingar" under min header :)

2011-05-16 @ 16:57:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0