Popteen and Popsister

Tjo.

Efter jag hade lagt ut inlägget om hanamin och ätigt så somande jag nästan dirket i sängen.
Det var så skönt.
Efter det satte jag igång lite popcorn och sätte mig ned för att titta på Scooby doo. ^^
Jag fick en fråga av en tjej idag om hur mycket min popteen tidining kostade.
Hon fick ett svar av mig, men jag tänkte att det kanske är andra också som vill veta.
Jag köpte min popteen tiding på ebay där dom säljer ut några stycken till priset av 120-145:- kr/styck med frakt.
Det finns även en tidining som heter Popsister och den kostar ungefär lika mycket som Popteen på ebay.
Jag tycker att det är en rimlig summa att lägga ut på modemagazinet och kommer nog börja göra det en gång i månaden.
För dom är så himla ursöta och har fullproppade med skönhetstips och mode.
Om man inte får någon insperation från tidingen så är det ändå jättefina bilder i tidingen.
Men jag lovar nästan till 100% att ni kommer göra det! ♥

  

//Pi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0