Update Hanami-dagen <3

Här kommer lite bilder från Hanamin, det var supermysigt och jag träffade många nya människor men och många gamla vänner och bekanta.

Jag tog inga bilder på alla rara människor jag träffade, jag hade nog för kul för att tänka på det då. ♥
Alla mina cupcakes gick åt och alla verkade tycka dom var supergoda, happy! :D ♥





Lena och hennes pojkvän hade gjort jättegod japansk mat <3




Vackert brudpar. Jag skulle också vilja gifta mig, fast i Japan under Sakuraträden ♥.
Fast inte med en präst som viger ^^


Denna kvinna har en ursöt och vacker docka. Vill också skaffa mig en sån någon dag ♥




Man kunde se vackra geishor överallt. 


Och ursöta lolitaflickor och himegyarus. ♥


Cosplayers vart det inte heller ovanligt att man såg, han hade väldigt häftigt hår. ^^


Söta mupparna Lena och hennes pojkvän Sebastian ♥

 


De var så synd om dem här hundarna, dem var bundna precis utanför Friday's resturangen och dom tiggde mat hela tiden. Men fick inget. *hungriga* ^^


Och slutligen en liten bild på mig ^^

Efter det så gick Lena, Sebbe jag och Sara och tittade på massor av affärer, jag köpte en jättesöt vit kjol med små söta blommor och spets på. <3
Slutligen skulle jag, Lena, Sebastian Marcus och Säl ut på en speciell klubb på kvällen, en klubb för Tv-spels människor och lite mer nördiga "roliga mäniskor".
Dem hade spel lite överallt där inne och det var bara remixade tv-spels låtar dom spelade och mysiga teckande barnlåtar som "bumibjörnarna, Piff och puff och Dockor kosmos".
Det var jättehärligt att dansa och sjunga med, och till slut kände jag mig nästan lite påverakad utan att man var det.
Jag var utklädd i min Sailor dress, och hade jättehöga söta toffsar jag fick otroligt många roliga kommentarer för det.
Men det var också läskigt att stå och vänta på mina vänner, för samtidigt så kom det fram en massa mysko fulla män till mig som var väldigt perversa. *Crys* ;_;

Nu är Anita här och Morfar och hälsat på.

Hade ni en bra valborg igår? Hoppas ni inte bara gick ut för att bli fulla, man kan faktiskt ha kul på andra sätt med. <3

//Pi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0