Bara less...

Skit allting...
Allting är skit. Jobbet gör så att allting blir skit. Skitbajsbrunt. Jag är så trött. Så osäker, så liten. Så...
Djävla sämst!
 
Om du bara kunde låta mig få känna mig sur när jag kommer hem ifrån jobbet. Låta mig få vara deppig och less. Utan att du ska behöva reta dig på det. Låta mig få sitta i ett hörn och tycka synd om mig själv, speciellt om du inte vet hur man tröstar. Jag orkar inte vara glad, speciellt inte när jag har haft på mig en "JAG ÄR SÅ HELVETES DJÄVLA GLAD, OCH JAG ÄLSKAR ER ALLA" mask hela dagen. Fast jag bara vill spy på allt. Spy ut livet på en tallrik och servira den till alla tragiska människor.
Jag orkar inte vara glad, och jag vill inte vara glad. Förstå!
Så låt mig vara deppig surskit...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0