21:00-23-03-12

Mina fötter känns som två bananer nu, fotmassage, någon frivillig!? Det ska bli så skönt med helg, är så trött. Min pojkvän har länge velat se filmen the hunger game, och nu är han i biosalongen och ser den med sina barndomsvänner. Jag följde bara med till resturangen dom skulle äta på innan bion började. Resurangen vi gick till heter Soft och ligger på horgatan vid drottinggatan. Betygen den resturangen hade fått var otroliga, otroligt dåliga. Någon sa till och med att hon/han fick getingar i sin mat! Det var inte så fruktansvärt dålig mat och service där, men jag vill inte äta där igen. Beställde wokade grönsaker med scampi räckor, alla grönsaker bestod av selleri och paprika, usch mina största hat grönsaker. Nä, om jag ska äta asiatiskt igen så ska det vara i en asiatisk resturang. Den rätten får 2 av 5 toast utav mig pågrund av att scampi är gott, inte så superkul.
Jag höll på att somna i resurangen. Jag tror jag har en stor fobi utav människor, speciellt människor som uppför sig och pratar på ett helt annat sätt än jag är van vid att uppföra mig och prata med männsikor. Jag vet inte, det är bara en känsla jag har. Det är läskigt och jag vågar inte säga någonting. Speciellt inte när alla tittar på en när man har själva ordet.
Nåväl, jag gick i alla fall inte med och såg på filmen the hunger game, den verkar väldigt hemsk. Jag tycker inte om hemska filmer, och handlingen fick mig inte att må bättre. Självklart ska jag se den, men bara när den finns att ladda ner. Men jag ska nog försöka att läsa böckerna först. Vem vet, jag kanske älskar dem. Men om jag känner mig rätt så kommer jag få ångest när jag ser filmen eller läser böckerna, och sedan bara börja storgråta. Jag hatar att se på människor som lider, torteras eller utnyttjas varesäg det är på riktigt eller i fantasin. Det är så fruktansvärt ångestframkallande för mig och jag lever mig in så starkt i filmens hemska underland.
Jag har börjat att titta lite efter vårjackor på nätet, men jag hittade bara en som jag fastande för som kommer ifrån Vero moda. Den var väldigt söt, men jag ska försöka leta efter ännu sötare jackor!
499:- från Vero Moda.
Nu ska jag läsa lite innan jag går och lägger mig och myser i min mest älskade, underbarste, finaste, mjukaste, varmaste säng. Ha en mysig helg.

//Sweetpi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0