21:25-22-03-12

Vädret var riktigt mysigt idag. På jobbet var det mycket mindre folk än det var igår, och jag mådde betydligt bättre idag än vad jag gjorde igår. Förutom på morgonen då jag tappade två stycken kaffekannor... *Suck*
Mig äro kapabel till att klanta till mig hela tin!
Usch jag hade en sån enormt hemsk dröm inatt. Jag drömde att våran kock våldförde sig sexuellt mot mig. Jag vet precis vart det var han gjorde det. I drömen tog tag om min hals och tryckte upp mig mot bänken. Fy fan! När jag tittade mot det stället där han i drömmen tryckte upp mig rös jag. Det här är andra gången jag drömmer om jobbet, två nätter i rad. Den första drömmen handlade om hur glada alla var för att vi fick sluta tidigt, halv 2. Och kocken skulle sluta för alltid. Precis som han ska göra i verkligheten. Det ska bli ett wok ställe i stället. Wihoo. Ingen Lasse!!!
Ja, det var nog det jag ville skriva om. Hur det här jobbet till och med påverkar mig när jag drömmer.
Men det var skönt i alla fall att gå ut idag, jag och min fästman köpte varsin glass, jag köpte en milkshake och han en bananasplitt. Och jag som hade lovat mig själv att vara nyttig, precis hade börjat med att säga och köpa allting för att jag ska kunna gå ned i vikt, få en liten smal fjortis kropp. Vilket jag aldrig har haft, jag har alltid varit lite halv mullig, eller krurvig eller vad jag nu är. I alla fall så drömmer jag om att vara liten och smal och att någon bara kunde trolla så att jag blir 8 cm kortare. Är 168 cm nu och vill vara 160 cm. Bara för att jag gillar att vara i underläge på ett sexigt och förföriskt sätt, (inte på ett förnedrande, klumpigt, stort och osexigt sätt). Sen är det också sött, och jag skulle passa i japanska kläder mycket lättare då.
Snart är det lönedax. Då kommer jag att kunna köpa två stycken Emily tempel cut klänningar och en Angelic pretty väska. Jag älskar livet när det är kläder involverat.
Nu ska vi snart sova. Vi har planerat att vi ska sova varje kväll klockan 22:00 men det blir oftast mycket senare. Och så blir vi som två döda mossdjur när vi ska upp, speciellt jag är det som hela tiden måste upp kl 06:00 och bara ha en halv timme på mig att sminka och klä på mig och sen stressa ut för att sedan gå 10 minuter till pendeln som alltid är fullsmockad.
Hoppas vi på en fin vårig dag imorgon också? Jaaa det är klart vi gör.
/Sweetpi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0