Jag vill vinna en Canon 600D!

Jag är med och tävlar om att vinna en Canon 600D från Fokis sida, och det här är mitt bidrag till tävlingen.

Detta är varför jag vill vinna en Canon 600D

Jag vill vinna en Canon 600D, för att då skulle jag kunna ta en massa vackra semesterbilder. Jag och min pojkvän älskar att resa. Vi ska nu i sommar åka till Japan, och det skulle vara underbart ifall jag hade en egen bra kamera då. Just nu har han en massa bra kameror, men inte jag. Om jag hade en allderls egen kamera så skulle jag ta estetiska och vackra bilder på mina dockor, Minnesvärda semesterbilder, bilder från olika klubbar, bilder på natur och djur. Helt enkelt allt som jag känner för att fota. Jag vill också ta vackra kostnärliga bilder, kanske bilder på andra människor som vill vara modeller, jag vill testa mig fram, lära mig allt om inställningarna och bli duktig på att fota.
Om jag vann en egen Canon 600D så skulle jag nog falla av soffan av lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0